En bra dag

Idag är en riktigt bra dag efter en riktigt bra helg, trots att jag inte gick och lade mig förrän 9 imorse, och trots att jag fortfarande är sjuk.
Jag har sett scrubs och bara njutit av andra uppmuntrande ord och samtal. Detta trots att Citibank lurat mig. Usch för dom men det gör inget en sån här dag!
Nu ska jag snart iväg med mina bästisar också för att se på film. Tommy har ju dessutom köpt ny tv o nytt ljud så det ska bli roligt att se vad det ger en för känsla!

Många trots till allt bra vilket får mig att känna mig som en stark en som övervinner alla "trots". För inte har jag vevve på min sida heller. Hon bara smutskastar mig och svarar inte i telefon eller på sms och vill att jag går hem när jag är hos "paret". Hoppas bara att jag blir frisk till nyår nu. Det är prio 1 :)

Det börjar bli dags att planera en sthlms-resa, så björn jag tar tillbaka det jag sa igår. Vi drar dit! I've got business to take care of..

Undra hur många bultar det finns i ölandsbron...

Kommentarer
Postat av: Tommy

Vem vill inte att du ska gå hem när du är hos en själv...hehe

2007-12-28 @ 12:34:34
URL: http://malvakten.blogg.se
Postat av: Anonym

Bultar: 7 428 954 eller ca 64 300. Hoppas det kan stilla din nyfikenhet...

2007-12-28 @ 12:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0