Den stundande helgen och de gångna dagarna

"slapp" att jobba både igår ochidag, SKÖNT!.. igår var det istället träning, o det gick bra. Blev målkung tror jag (5 mål) vilket är helt otroligt med tanke på att det var tommy som stod i mål och jag vanligtvis har problem att måla på honom (inte med en penna eller pensel för det är lätt!).. Dessutom kom jag delad tvåa i strafftävlingen.

Tisdagen och onsdagen då. Sjukt roliga dagar. Tisdagen blev lugn då jag och niven i våran bil åkte till motala. Vi träffade angelica o robban hemma hos angie. Sen så åt vi (och angelica fick en del av sin födelsedagspresent)(mat på mc donalds!).. hon blev i alla fall lite glad. Sen så åkte vi hem till robban där det dracks en del alkoholhaltiga drycker och spelades eyetoy. Sen drog tjejerna och robbans vän jimmy kom istället. Vi drack lite till och just det innan det bestämde vi oss för att skrämmas lite, så vi gömde oss utanför diverse fönster med masker som ser lite halvt läskiga ut.

Onsdagen började tidigt, då vi skjutsade födelsedagsbarnet till hennes jobb. Sen drog vi tillbaks till robban, och vi hade även Niven med oss och slappade i dubbelsängen genom att sjunga till robbans gitarrspelande. Mycket givande och underhållande!.. Sen gjorde vi oss i ordning och förberedde oss lite halvt för kvällen. Först smörgåstårta hemma hos F-barnet och sen vidare till R:s lägenhet dit fler gäster var bjudna. Vi söp vi sjöng vi dansade (!) och hade det riktigt trevligt innan vi drog ut till Hugo. Där var det till en början inget drag men vi fick fart på dansgolvet och sen kom det rätt mycket folk. Men det bästa var att det var halva priset på allt. Dricka och inträde fram tills kl 24. Vi var kvar där till klockan slog 2 då vi begav oss hemåt. Vissa blev mer fulla än andra, men vi hade riktigt roligt i alla fall :)

Torsdagen blev en slappardag med pizza o lite sånt innan vi åkte hem, och sen vet ni ju vad som hände :)..

ikväll landet, ska bli riktigt skönt. Ska träffa farmor innan lumpen. Helgsällskapet hade tid också, det var skönt!
Nu ska jag däremot in till stan och optikern. Har en hel del ärenden faktiskt, frågan är om jag vågar ringa tommy så han hänger med?! äh jag testar!

Bilder:

   
  


Kommentarer
Postat av: Tommy

mohaha, jag följde inte med..:D

2007-07-21 @ 16:45:23
Postat av: Sophie

jao de e iof sant ;D
jo bulgarien va riktigt härligt!

2007-07-23 @ 22:49:46
URL: http://sophielu.blogg.se/
Postat av: angelica

nemen tjiiinare :D

2007-08-15 @ 19:28:27
URL: http://sugarlips.blogg.se
Postat av: din bitterfitta aleks

vad otroligt ofta du uppdaterar din blogg. Jag har fullt upp med att ta in denna ständigt nya information som alltid poppar upp här. =P
(att leka talgkotte i skogen räknas inte som en hållbar ursäkt för dåligt bloggande bara så du vet). Puss tjockis.

2007-08-25 @ 21:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0