Staket, en andra sommar, motala, dambesök, fotboll, allergi, märkning, Musik

Det finns mycket att prata om, allt som händer nu under sommaren. Mycket mycket jobb, men det är det ju värt eftersom man i slutet av varje jobbmånad får en mycket välkommen present. Fast det tar emot nu när det kommit en andra sommar att då stå inne i pommeoset och slita när man egentligen vill ligga vid sjön och njuta! Men då är det ju tur att man har en del dagar ledigt så man kan åka till den alltmer, för mig, vana feststaden Motala. ska nämligen dit idag igen och glassa o festa! återkommer på torsdag för dom intresserade. Kan ha jordens planer för helgen också. Men då gäller det att mitt helgsällskap inte har annat planerat, och framförallt har lusten till det. Fotboll är en sport och egentligen en livsstil som får en att glädjas och våndas, hata och älska. Just nu hatar man mer än man älskar, för den där förbannade IFK styrelsen (säkerhetsavdelningen) har noll kompetens och noll koll. Men solen är ju här igen, så vad passar då bättre än att spela fotboll själv?!
Jag och mina kära vänner har såklart varit ute på de gröna fälten och gjort vad vi gör mest och bäst (förutom att dricka öl och ha diverse turneringar).. bilder från motala de nästkommande 3 dagarna kommer senare, och dessutom kommer en liten bild på mitt permanent ändrade "utseende".

Per Gessle i Linköping var bra, fast publiken sög.
Gräsallergin slår ut för fullt
Min nya favoritlåt är Fallen Leaves med Billy Talent, så grym att man får gåshud och tårar i ögonen.

object width="425" height="350">

Kommentarer
Postat av: Anonym

Din helgpartner lovar att hänga på dina planer (om det nu var mig du menade;) wuups)

2007-07-17 @ 21:59:42
URL: http://fridawetzer.blogg.se
Postat av: Sophie

åå, har du inte kommit på förns nu att fallen leaves e bra!! men de e ju bättre sent än aldrig ;) den e döskön:D:D Wieee

2007-07-18 @ 15:24:52
URL: http://sophielu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0