En regnig och oväntad onsdag

Det var inte mycket som blev som det var tänkt denna onsdag. Det tänkta var:

en dag på jobbet (som skulle gå fort som tusan), hem byta om, hämta cattis möta linnea och hämta niklas o vevve, bada, vänta på att tommy skulle komma sen bada lite till, äta, äta glass, spela minigolf, hem och sova för att vara pigg till torsdagens jobbande. det blev såhär:

jobb (gick skitsegt kändes som 10 timmar), hem duscha, till stan, ny klocka o armband (studentpresenter!), badhuset o hämta papper, tommys jobb, inget bad, hämta linnea o matilda, ingen cattis, hämta nicke o vevve, ingen glass, pizza och minigolf i vilbergen (som jag för övrigt vann överlägset, sen hem, klippning av pappa, sen nattvandring i regnet.

Märkte visst nu att det ändå blev typ som det var tänkt men det var så mycket fram o tillbaka igår så därför kändes det som att det inget blev av..



I tisdags däremot var det precis som planerat och supertrevligt! Jag nicke vevve och tommy grillade hemma hos mig och drack folköl och pratade i oändligheter. Fast innan det hade alla utom nicke varit och badat och alla utom vevve varit och tränat. Här kommer istället lite bilder som illustrerar grillkvällen :)

  image33  

Sötve 1 
Sötve 2
Sötve 3

Kommentarer
Postat av: Bortglömda 4an

Var är sötve 4 då?? snyft...

2007-06-14 @ 17:26:28
Postat av: Niklas

hihi så sjukt söta vi blir på bild.. sötve fyra gör sig bara bra på bild så hon fick nog inte vara med tack vare det?

2007-06-15 @ 17:53:59
Postat av: sebbe

Exakt.. man kan inte vara med där om man inte gör sig söt på kort som vi :)

2007-06-16 @ 15:55:39
Postat av: Tommy

har en fråga? det står att alla utom vevve tränat? Missade jag när nicke tränade eller?..;)

2007-06-16 @ 17:50:57
Postat av: vevve

Tusan då. Då ska jag göra mitt allra bästa för att
bli riktigt riktigt söt nästa gång!

2007-06-18 @ 15:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0