En underbar lördag i naturen

I lördags var det sjukt roligt och härligt. Började med lite packande hos frida som åkte till hultsfred dagen därpå (söndags) sen så började det riktigt roliga: Att leta efter slarvpelles körkort. Det hittades såklart inte men ingen är väl förvånad att det är tommy som tappat bort det, även om han skyller på sin kära mor.
Sen åkte i alla fall jag tommy frida nicke och vevve till gransjönäs och åt pizza pch badade, mmm vilken kombination. Det var faktiskt väldigt behagligt i vattnet mot vad jag trott på förhand.
Vi åkte till folkparken efter det och drack öl o fisherman ur min fickplunta som är så fin så! Spelade beachvolley och hade det allmänt underbart. Men symbolen för den dagen får bli "handfatet".. bara så alla vet :)
Och tommy, vadå femte hjulet? snacka skit, du var ratten och chassit.
Att vara ute i naturen kommer nog bli min grej den här sommaren, och om jag får behålla min kära solbrända hud så att den inte flagar bort så vore det ännu bättre!

Bad idag också förresten (lillsjön), plus superidén för i sommar! fan vad detta kan bli ett par grymma månader :)





 



 

Kommentarer
Postat av: Tommy

Just Pump IT, 3 saker, Det var min mamma som har tappat bort mitt körkort, om jag är så viktig varfäör inte hela bilen isåfall? och siata, jag jobbar ju hela sommaren..:(

2007-06-12 @ 12:19:41
URL: http://malvakten.blogg.se
Postat av: vevve

Super bra idé! Och tack för lånet av bilderna till mig blogg =)

2007-06-12 @ 12:43:41
Postat av: Nicke

snygga bilder!! vem har tagit dom vid bdet???? bra idé för övrigt!

2007-06-12 @ 12:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0