En helg har gått

Japp, då var det snart slut på den här helgen också. Jag hoppas att den kan avslutas på samma härliga sätt som förra söndagen. Dvs minigolf med minigolf gänget 2007. Men ryktet sa ju att det var stängt igår och därför borde det vara stängt idag också, men vi får väl se :).. funderar på att antingen laga mat eller köpa pizza, hmmm undra vilket det blir om jag känner mig själv bäst!
Helgen som gått då, fredags förfest och sen utgång. Det var trevligt på förfesten men sen ute var det trist av någon outgrundlig anledning. Det var dock väldans tråkigt att helt ensam städa hela huset, det fanns lite spillt här och där om vi säger så.. Lördagen blev en riktigt skön slappar dag med fint väder och landet-besök ;) mycket trevligt.
Sen idag så får man väl försöka hitta på nåt konstruktivt och roligt, men förutom musik, glass och minigolf så känns inget särskilt lockande. Skulle väl vara morotskaka också då förstås!

varför ska tommy va iväg och nicke upptagen? hallå! mina mat-kompisar, det är nu jag behöver er..

peace out

 

Kommentarer
Postat av: matis

stryk kommer du få i golfen o det där med maten är ju bara en engångsföreteelse!!

2007-05-27 @ 15:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0