För att presentera sig själv

Tänkte att en liten presentation av sig själv vore på sin plats.
Jag är alltså Sebastian Kindström och är en ung man som snart ska släppas och äntligen få pröva sina vingar. (Tar alltså studenten den 7 juni). Jag har ett gäng intressen som kommer visa sig här senare, men fotboll och musik är de två största. Idag, eller i alla fall tidigare idag, var det varmt och skönt och jag har hela dagen sjungit på låten "Head Around You" av The Offspring så den får helt enkelt bli dagens låt.
Dagens match däremot kommer att bli Sylvia-Örgryte, inte för att jag håller på nåt av lagen, men det ska bli väldans trevligt att gå på matchen och snacka lite skit med Björka-Yogi-Björna-DB-Gunnarsson. Han skulle tydligen träna eller nåt sånt konstigt innan, skum prick det där :P.. Nu är det snart dags att dra för matchen börjar om 40 min.. Undra vart man ska parkera?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0