Fredag

Bra iakttagelse av mig att inse att det var fredag va :)
I vilket fall har jag idag haft idrott på morgonen, det var roligt att få springa av sig lite. Och ikväll är det match, 3 poäng är det som gäller. Finns inga som helst ursäkter.

IFK - AIK 1-0 fy fan vad skönt, vilken match av Kamraterna. Framförallt de unga debuterande imponerande! Nu är det lottning på söndag, får se vilka som får stryk då. Underbart också att Örgryte och Häcken kryssade så nu har Peking chansen att dra iväg i toppen!

Igår var för övrigt en konstig dag, tänkte på två saker hur länge som helst. Den ena var ett land i väst och jag påminns ständigt om det underbara året där borta när jag lyssnar på This is Such A Pity med Weezer. Så GRYMT bra är den. Det andra tänkte jag mest på när jag hörde Falling For You, också den med Weezer. Den gruppen får väl bli torsdagens grupp då! undra vad det blir ikväll.. kanske lite goa låtar och några öl, hmm vem vet? ;) Får se om Jisse och de andra kommer till matchen och hejar lite. Fast då blir jag nog avundsjuk för att inte jag får dricka någon öl.
image2

Möter IF Sylvia nästa tisdag (29/5) kl 19.00..



Från USA:

image4


image5


image6


image7

image9



image11

image12

Kommentarer
Postat av: vevvsan

Åh vilka vackra bilder!! Jag förstår att du längtar tillbaka

2007-05-26 @ 15:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0