Hemkommen

jaha ja då var man äntligen hemkommen från diverse äventyr. Igår var det fest med klassen, Otroligt trevligt och roligt. Synd bara att vi inte gick ut sen ändå. Har idag jobbat trots att ölen från igår hade sin lilla inverkan på mitt fysiska välmående. Dvs huvudvärk och trötthet. Men slangarna blir ju inte gjorda på egen hand så det var ju bara att pallra sig dit, även om det blev 45 min senare än vanligt!

I tisdags då, spelade match mot Sylvia i Östgötacupen, vi förlorade tyvärr men vi var ändå väldigt nöjda med våran insats, vi stod upp bra. Fast tidigare samma dag var det ju mösspåtagning i aulan vilket innebar att studentveckan börjat, satiken vilken rolig vecka det ska bli! kan tänka mig att en o annan krona kommer att gå åt till dricka och fyllekäk :)
På tal om roligt så kommer Cattis hem från USA ikväll. Det ska bli spännande att träffa henne igen! Fast jag vet ju redan att hon har haft det bra precis som jag hade det. Får se när det blir bara. Hela helgen är ju uppbokad. Träning ikväll, match imorrn, klassfest ute i arkösund (har höga förväntningar med tanke på hur det var igår) och sen söndag vet jag iofs inte, men nåt ska väl hittas på då också. Jag brukar va rätt bra på att hitta på saker, oftast lite för mycket tyvärr ;P

Underbara låtar jag har lyssnat på idag då. För det första My Chemical Romance, men just idag var det extra känsla i Eve 6 låtarna Anytime, Inside out och Promise.

Pier Pressure 1 juli !

(sen kan jag även berätta nåt inte så häpnadsväckande: Niklas har fortfarande inte uppdaterat sin blogg(!))


Kommentarer
Postat av: Niklas

ehhhh shut up

2007-05-31 @ 13:53:47
Postat av: Tommy

Söndag är det minigolf ditt lilla as! hur kan du glömma det? fast cattis kan vara med..:)

2007-06-01 @ 16:56:11
Postat av: vevvs

du skriver ju aldrig. Det är väl för att du är full dygnet runt nu kanske. =) Hoppas du har roligt iaf!!!

2007-06-05 @ 22:09:56
Postat av: michaela

jag hoppas att jag får vara med i ditt inlägg om studentveckan.. annars blir jag ledsen

2007-06-07 @ 19:52:39
URL: http://ismokealone.blogg.se
Postat av: michaela

jag hoppas att jag får vara med i ditt inlägg om studentveckan.. annars blir jag ledsen

2007-06-07 @ 19:52:41
URL: http://ismokealone.blogg.se
Postat av: update?

hur går det med dina uppdateringar egentligen??

2007-06-08 @ 19:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0