Freedom Writers

Såg en skitbra film igår med min älskling!
Och tro det eller ej så valde jag filmen, OCH den var alltså bra. Mycket känslosam film faktiskt.

 Den handlar om en kvinna som börjar som lärare på en problemskola i USA och hur hon vänder upp och ner på klassen och på sitt eget liv med för den delen. Bästa är när en viss person från förintelsen kommer till skolan. Mycket mycekt sevärd.

Sen sa johannes på jobbet att jag borde se Mystic River, någon som sett den? får nog bli den en gång också..

På tal om det har tommy skaffat Playstation 3! skitgrym grafik ju, värsta känslan :).. synd för honom bara att jag spöar skiten ur honom på Pro Evolution Soccer 2008!
Nu ska han tydligen köpa NFS Pro någonting, kan vara något i hästväg vad gäller grafik och känsla!!

Jobb hela veckan 10-18 vilket är roligt faktiskt :)

Inte ens 6 dagar kvar till Kanarieöarna nu!

Kommentarer
Postat av: your hun

jag vet att den hette Freedom writers men jag orkade inte starta om datorn för det när jag skrivit inlägget.

2007-11-27 @ 19:19:22
Postat av: Niklas

jag har sett mystic river för länge sen.. o vad jag kommer ihåg va den bra!

2007-11-28 @ 15:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0