Livet kan svänga..

Som överskriften säger så svänger livet. Medan vissa saker fortfarande känns osäkert o jobbigt så kommer andra saker o muntrar upp en som på beställning!



USA runt 21/5 - 29/6 för mig o Niklas 13.510 SVENSKA KRONOR!
fan vad grymt bra pris. Plus att vi ska till massa exotiska och andra heta platser. Först Miami i 8 dagar, sen Los Angeles i 4, Hawaii i 8 (!), San Fransisco och Oregon i 12 dagar sen avslutar vi med 4 dagar i New York City och Connecticut. Ska bli så fruktansvärt underbart att åka tillbaka till allt man lämnade för snart 2 år sen!

Och som om inte det vore nog, jag ska på studieresa med en till från jobbet (plus typ 8 till från andra "Ving:are" runt om i landet) till Kanarieöarna den 2 december. Får till och med lön under tiden, och all mat o allt betalt!.. sen kryssning til lTallinn också då jag ska inrikta mig på att köpa sprit till alla som vill köpa billigt :)..

Men bättre pris på USA resan får man leta efter, sjukt bra ju!.. nu ska jag njuta v det här under dagen och sen försöka lösa allt annat. Sen ikväll blir det dessutom mys med mina bästisar Tommy och Nicke  :)..

hej så länge!

  image122

Kommentarer
Postat av: Marlene

baha fan vad kuligt Sebbe! nu blir jag lite avis ;D

2007-11-23 @ 14:36:07
URL: http://melen.blogg.se
Postat av: Tommy

jag H A T A R dig, fast det vet du ju redan...

2007-11-23 @ 15:59:22
Postat av: inte avundsjuka vevve

Kul att du får åka överallt då... jätte kul. Så glad för din skull. Verkligen. Men vänta bara jag tänker slå er USA resa, moahahaha!!

2007-11-24 @ 13:51:44
Postat av: Niklas

hihi vi ska ha så kuligt där:)

2007-11-24 @ 19:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0