en tredje och skarp vecka

Skarp vecka med riktiga samtal och därmed ska jag alltså skicka iväg människor på drömresor! Igår var första dagen och det var faktiskt väldigt roligt, trots att jag tyvärr inte fick många samtal alls. Men idag blir det annorlunda!!

Var med frida o kollade på den äckligaste lägenheten någon av oss sett igår. Usch mådde illa efteråt, blir o leta vidare. Jag är glad att frida blev glad för min lilla överraskning också :)



IFK festen i lördags blev sådär. Roligt med spelarna o allt folk men tråkigt med snacket och uppträdandena. NEj nu är det bara att sikta mot allsvenskan nästa säsong!

Börjar 14.10 varje dag den här veckan, satan vad skönt!

.....................

Bern bor det cirka 350 000 människor...


Kommentarer
Postat av: Niklas

så du kör med onödig fakta nu?? det där med bern

kolla in min blogg så ska du få dig ett skratt

2007-10-31 @ 11:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0