Trögo veckan

Ja den här veckan är faktiskt trögonas vecka. Jag berättade ju i måndags om tommy o allt det och nu har det strömmat till fler kandidater till trögo listan. För Vevve (min ack så kära o trevliga arbetskamrat) har också en gång för alla bevisat sin tidvis bristande allmänbildning och smarthet överhuvudtaget. Hon har den gångna jobbveckan gjort en hel del tabbar. exempelvis: "Hur fan är det egentligen meningen att jag ska veta att Alcudia ligger på Teneriffa?" - hmm, blev mitt svar, - Vet inte, hmmm.. kanske att det är väldigt svårt eftersom det ligger på Mallorca!!
(detta på kvällen efter vår genomgång på vart de olika öarna o semesterorterna låg! Hon lyckades dessutom  (eller snarare misslyckades) med konststycket att inte lyckas öppna kartongen som hamburgaren ligger i på Mc Donalds. Därefter har hon vidare fått panik då jag bad henne kolla åt vänster och istället i panik utbrutit "JAG KAN INTE..." samtidigt som hon mycket förvirrat har svängt med huvet fram o tillbaka.



Jo som ni ser så har jag alltså börjat jobba tillsammans med Nickes kära Vevve på transcom där vi ska sälja resor via telefon åt ving. Eller ja kunderna ringer ju oss, ska bli skojsigt som tusan. Vi ska bli jättebra arbetare, det känner vi redan nu. Och ett grymt bra gäng är det, skitskoj har vi :)
Där kommer nästa Trögo in. För det finns en tjej i vårt "arbetslag" som är så jävla dum eller snarare trög så igår bestämde jag o tina oss (efter 3 timmar av dumma frågor) för att vi ska minsann dra streck för varje dum fråga hon ställer och efter 100 skjuter vi henne :P.. vi började alltså igår med det och idag när vi slutade var hon uppe i 63 dumma frågor (!).. helt sjukt.



Byggver är kornets, ölens och bryggarkonstens gud    -    detta inom Asatron

Kommentarer
Postat av: den super smarta Vevve

Tack du är en snäll arbetskamrat och vän du som bara skvallrar om mina knäppheter. Vänta bara!! Ska ha med mig en anteckningsblock vart jag än går med dig och vara beredd med pennan när du gör/säger nått dumt. Moahahahah!!

2007-10-20 @ 18:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0