Uttrycken "Bänghuve" och "Mähä" 's renässans och personifikation

Genom Tommy som personieferar bänghuvet och står själv för renässansen och nyanvändandet av mähä. Ett mähä är när Tommy förklarar det en konstig, trög, idiot typ som han själv var igår. Och för att förklara det med ett annat ord kan man använda sig av "bänghuve". Ett uttryck som Json så gärna använde sig av, även han, igår!
Det smittade för övrigt av sig på mig som också använde det när Tommy var "som vanligt" i bilen. Alltså lite trögare än alla andra.
Det var jag json tommy o min underbara frida som tog en liten roadtrip (sådär dagen efter) och styrde den svartskimrande S60n mot vingåker och vingåker's factory outlet. Vi var väl där nån timme o jag köpte två plagg o tommy två medan json som varit där två dagar innan avstod från allt som hade med kläder o göra. Frida tvekade på en väska men tillslut kom beslutet att gänget var redo för hemfärd. Vi åt massa på MC D. och jag fick dessutom en kanelbulle eftersom den virriga (antagligen nya) kassörskan glömde fråga mig om jag ville ha kaffe till maten.
Det var förresten stökigt på MC D.


Bänghuvet tommy har förresten flyttat till sin lägenhet i skarphagen idag. Jag ska snart dit o kika på hur det ser ut! kul kul ska det bli, o ikväll är det Boston Tea Party (nästan ännu roligare!)

Kommentarer
Postat av: Tommy

Du kan ju allvarligt dra åt helvete ditt mähä!

2007-10-17 @ 12:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0