En 5 veckor lång pina

Det är alltså 5 veckor sen jag skrev typ, vilket inte riktigt kan räknas som godkänt när man har en blogg. Endast niklas som gör sånt ju.
jag är då alltså i lumpen, vilket inte riktigt har motsvarat mina trots allt positiva förväntningar. Det har varit hårt och tråkigt. Men jag hoppas at man blir vältränad, känner mig dock inte särskilt tränad så vi får väl se. Det har alltså inte hänt nåt i veckorna men på helgerna är det full rulle!.. Förra veckan var det fest hos mig, Öl-hävartävling som jag vann och ska därför få vandringspokalen som tommy just nu har. Han är piss-sur för det, men han får på nåt konstigt sätt försöka vinna tillbaka den! Sen var det bio och mys med frida, niklas och vevve. Vi såg Disturbia sjukt bra!.. Speciellt till skillnad mot flags of our fathers. Annars har det varit Göteborg helgen innan som var extremt roligt och härligt. Hotell o allt ju =) (Bilder därifrån och från annat kommer nästa vecka tror jag).. Spelade match förra helgen, förlorade med 3-4 men lyckades i alla fall göra ettmål och en assist. Dock var det med b-laget men det var förbannat roligt o spela igen!

Lumpen då. Tididga morgnar, sena kvällar, hårda långa dagar. Typ inget för mig alltså, men jag vänjer mig förhoppningsvis!
Nåt som är tråkigt med att vara där förutom allt man missar hemma är att jag inte lyckas ladda hem ny grym musik eller nåt. Jag blir ju halvt efter eftersom man inte hänger med. Får ta igen det på helgerna. Till exempel har jag inte hört nån av Yellowcards nya, hur illa är inte det!?

20 år idag! det är roligt, ska till systemet senare idag och handla =)
Är i Karlskrona och ska festa här ikväll med emil och Frida som snart kommer!
tillbaka till enköping på söndag :S
Min favvo har ju även klippt sig dyng kort, häftigt värre :) (och riktigt snyggt också)
Fest ikväll !


Kommentarer
Postat av: angelica

Helliuuuu här är allt bra själv? Jag ahr jobbat mycket och sen har jag varit i malmö 3 dagar.. kan ha varit därför :P haha

2007-09-01 @ 17:22:05
URL: http://sugarlips.blogg.se
Postat av: Tommy

JAg är grym och grattis!

2007-09-01 @ 18:01:53
URL: http://malvakten.blogg.se
Postat av: Niklas

Jag har ju inte haft internet!! så det så..men nu har jag det o jag kan ladda hem bra musik.. mohahaha

2007-09-02 @ 11:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0