Frisedel, kroppsmålning, baksmälla, fotboll, arbetslös

Japp då har jag äntligen fått avsluta skiten!.. jag fick vapenfri tjänst vilket då innebär att jag egentligen ska sätta upp och reparera el-stolpar i jokkmokk, men eftersom jag inte kan el osv så slapp jag det också. Nu är jag däremot arbetslös och lever ett typiskt arbetslöst liv.
Fest  igår för att fira att jag "muckat".. blev lite väl många shottar för mig, som jag då alltså fick sota för idag :S.. men det var förbannat roligt igår i alla fall.
Idag har det varit en riktig slappardag. Kollat på Scrubs hela dagen och skins också! ätit chips, och sen tränat då förstås. Match på lördag ju, Högerback! en mycket offensiv högerback till o med. Det ni! kom o kolla vettja, Loddby IP kl 15.00.
Visst ja, jag blev lite trött så jag och fagge mös lite i soffan igår kväll. Då ritade dom hemska saker på min kropp. Saker jag inte ens kan ta upp på grund av de djupa sår de drar upp från mitt inre. ("Sebbe "hjärta" AIK") Vem, Vem skriver något sådant?

Fick förresten grymmaste födelsedagspresenten förra helgen, ja förutom den frida redan gett mig (vi ska hoppa bungy jump!) (och JA frida du ska också hoppa :).. jag fick nämligen åka till sthlm med mina vänner och se på Sverige-Danmark. En GRYM resa!! bilder kommer.

So long and goodbye, so long and goodbye

Kommentarer
Postat av: Tommy

Du gjorde inte mål på mig! du är sämst!!..:D, och gör du inte ditt jobb som högerback på lördag så snittar jag dig..;)

2007-09-14 @ 06:28:40
Postat av: Anonym

och vi är så glada att du är hemma din mört. ;P

2007-09-15 @ 13:45:38
URL: http://fridawetzer.blogg.se
Postat av: Niklas

njaa han hade kunnat stanna ett tag;) eller njee det är bra att vara arbetslös förresten, du är rätt duktig på det.. puss nu slutar jag jobbet om en minut

2007-09-16 @ 04:30:13
Postat av: Niklas

Du som är arbetslös borde kunna skriva oftare!!!

2007-09-24 @ 17:28:40
Postat av: vevvsan

Du borde inte få kalla dig arbetslös om du inte uppdaterar här!! Skärpning!
Själv behöver man ju inteuppdatera så ofta längre som ni arbetslösa måste göra....

2007-09-27 @ 17:10:19
Postat av: Anonym

Jag vet att du också har åtta raka. vi hämnades bara lite på dig. puss och kram

2007-10-02 @ 09:41:50
URL: http://fridawetzer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0