En ny måndag

Men med samma väder i alla fall. Det är en annan sorts måndag. Jag satt ensam på jobbet första timmen till min förvåning. Nu är dock flera här. Jag var inte alls så trött som jag var förra måndagen. Jag har återigen fått ont i halsen (som förra måndagen) och solen skiner som förra måndagen.
Vilka iakttagelser va!?

Återigen glömde jag att blogga i fredags om det jag tänkte blogga om förr- förra fredagen. Men får hoppas att jag kan hålla detta i minnet tills nästa chans. (Det måste nämligen vara fredag för att det ska funka).
Ikväll ska jag på bio med min kollega Johannes von Lindsmyr (som han brukar råka säga till kunderna i telefon [ett annat roligt namn som tillkommit på det sättet är Veronica Jeppsi som hon så glatt presenterade sig själv med för en kund!]). Vi ska se I am legend, vilken vi båda har stora förhoppningar på!

Helgen var annars väldigt bra återigen. Fast lugn i jämförelse med förra. Poker och öl i fredags, PES turnering, Dodgeball och kycklingsallad i lördags, She's The Man (För tredje gången på 1 vecka), cheeseballs och träning i söndags. Självklart en hel del skoj mellan allt, men i stort var det där helgen.
Nu är man tillbaka för den näst sista heltidsveckan på jobbet. Kan ju hoppas det kommer ett nytt snart. Håller tummarna för Vevve, hoppas för hennes skull hon får jobbet. Men jag måste erkänna att jag är avundsjuk!
Nu snart måste även jag och Niklas fixa bokning eller i alla fall kolla upp boende till vår resa. Det måste bli den här veckan, eller helgen. Ska börja kolla lite redan nu!

8 dagar kvar till Niklas fyller 21 år...
24 dagar kvar till Björn fyller 19 och Alle fyller 20 år...
31 dagar kvar till Tommy fyller 22 år...
40 dagar kvar till Pasi har 30 års fest...
41 dagar kvar till IFK möter DIF i den allsvenska premiären...
43 dagar kvar till jag flyttar...
47 dagar kvar till min klantpappa (han har ej lärt sig cykla) har 50 års fest...
60 dagar kvar till min syster fyller 24 år...
61 dagar kvar till seriepremiären...
65 dagar kvar till min klantpappa på riktigt fyller 50 år...
72 dagar kvar till jag, Tommy och mina föräldrar åker till Liverpool...
93 dagar kvar till jag och Niklas åker til USA...
196 dagar kvar till jag fyller 21 år...

Kommentarer
Postat av: pes

hur gick pes turneringen

2008-02-18 @ 11:15:16
Postat av: Elin

Ja du sebbe..

2008-02-18 @ 11:31:13
URL: http://lilltillys.blogg.se
Postat av: Von Lindsmyr

Jag ser verkligen fram emot filmen asså!... :)

2008-02-18 @ 18:20:10
URL: http://johanneslindsmyr.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0