Helgen

Det var en blandad helg som passerade väldigt snabbt. Det var en film och slapp fredag med tommy och frida hemma hos tommy i hans (i alla fall för dagen) ostädade lägenhet (Han påstår sig ha städat nu men ingen som vet om det stämmer det där riktigt).
Lördagen började redan kl 12 (ja den börjar ju tidigare men det var då det första uppseendeväckande hände) med en Slots (de gröna), en mariestad och Walk The Line (Filmen). Fortsatte med årsmöte på Peking Fanz (jag saknar definitivt den delen och det umgänget!) för att fortsätta i samma lokal med öl, pytt i panna, stekt ägg, rödbetor och tipslördag!
Sen hördes rykten om att Vevve kände sig ensam och ville ha en suparpartner vilket jag såklart tog till mig av, jag begav mig till hennes och niklas lgnht vid hamnen (Låter mycket snuskigare och läskigare så!) och sen drog vi till våran kära Ving-kamrat Mette och hennes inflyttnignsfest. Jag blev verkligen sugen på att flytta när jag var där (Ska förresten på visning på onsdag). Det var en riktigt lyckad och rolig tillställning, lite för rolig för vissa (Vevve), och inte lika rolig för andra (Niklas). Men storsinta som de är tar de hand om varandra, eller?! :D haha... och Vevve// Du drömde inte, det var på riktigt!
Jag tror Niklas ligger bäst till att göra en Vevve nu på lördag när det är super-partaj som än så länge är super-hemligt!
Söndagen var lugn men rolig, helt perfekt! Film, godis, chips, mat, läsk, saft, pizza och sova!!
Nu är man så in i he...te laddad för en ny arbetsvecka... eller?
Jag är laddad inför lönen som kommer, och framförallt inför lgnhts visningen :D

Lunchdags!

Kommentarer
Postat av: fyllevevve

tack för att du klargjorde det där med verkligenheten och drömmen. Det var förvirrande!

2008-02-04 @ 14:26:51
Postat av: Tommy

skit ner dig, klart det är städat, jag fuskar aldrig med städning :)

2008-02-04 @ 17:21:27
URL: http://malvakten.blogg.se
Postat av: Niklas

När kommer ett inlägg om det verkliga roliga som hänt?

2008-02-07 @ 12:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0