Jobbet just i detta nu..

Jag sitter på jobbet och har precis svarat på 3 meddelanden, 7 samtal och 3 mejl. Bra jobbat va? Klockan är nu 17.57 och det jag svarat på hände från 17.15 och framåt, vilket betyder att även denna dagen varit seg och otroligt tråkig. Jag har sökt jobb på massa ställen, hoppas nåt ger något.
Nu är klockan 17.58 och jag ska om två minuter ställa mig upp, stänga av datorn och bege mig hemåt för att sedan i ilfart fara till badhuset och träna, sen bada med Json och Niklas!
17.59 Plocka ihop sakerna, 17.59.30 undra vad Vevve skriver i ett word dokument?
18.00 Im out!

Kommentarer
Postat av: Johanna

HAHA joo...De är så många som smyger omkring o de är alltid roligt att veta vilka de är :D
Hoppas att allt är bra:)
Kram

2008-02-14 @ 11:57:24
URL: http://onlyonelife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0