Något helt otroligt...

... Har skett idag.

Såhär gick det till:

Vi (jag, vevve och tina) pratade lite löst om den utgång som är planerad till slutet av månaden med "vingarna" och så säger Tina att hon funderar på att ta med hennes kära vän Åsa, (både T och Å var med första gången vi vingare festade), men att hon inte bestämt sig för Åsa håller ett sånt otroligt högt tempo.
Då sa jag det till Tina att det är nog bäst att du övertygar henne annars kommer ju du bara stanna hemma igen. (Tina var hemma när vi andra firade Mettes inflyttning i nya lägenheten för 2 eller om det var 3 veckor sen). Tina ser då helt förskräckt ut och vänder sig mot Vevve för tröst och medhåll. Men möts istället, till min otroliga förvåning, av ett stenhårt "Ja kolla inte på mig".. Och som om det var nog med det? nej, i samma sekund som jag (redan då) höll på att ramla av stolen fortsätter Vevve med: "Jag håller med Sebbe" (!)
Helt otroligt. Vem kunde ana det imorse när jag vaknade, att Vevve av alla människor skulle hålla med MIG!? och på jobbet också!
Nej jag är i extas och jag (för att citera en kär kollega tillika vän) "vet inte om jag drömmer eller ifall det är på riktigt"?

En bra början på dagen!


Såhär kan man säga att vi är nu..

Kommentarer
Postat av: vevvsan

welliwell även du har dina ljusa stunder då du har rätt!

2008-02-14 @ 16:44:22
Postat av: Niklas

ja helt otroligt, men det är ju kil att ni kan det med!!

2008-02-15 @ 12:43:41
Postat av: Von Lindsmyr

Can't believe it!!

2008-02-15 @ 13:28:36
URL: http://johanneslindsmyr.webblogg.se
Postat av: Johanna

Jo de kommer bli jätte kul verkligen...
nej jag har bara varit i danmark när de gäller att vara utanför sveriges gränser.. Men jag tycker inte att de räknas riktigt som utomlands...
men nu ska jag få flyga för första gången o de är verkligen spännande...
Hooppas allt är bra med dig.
kram

2008-02-15 @ 18:50:32
URL: http://onlyonelife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0