Nu är det klart!

Nu är det helt klart. Jag flyttar hemifrån i april. Efter dryga 20 (eller snarare 19 [USA]) år hemma på ingelstagatan bär det av norrut i staden, ca 10 kvarter, till Abel Beckers gata 7, 4tr.
Det är en superfin "etta" med bland annat balkong och nyrenoverat kök+badrum. Helt perfekt för mig tyckte både jag och min kära kollega, tillika bästis (inte lika bra som hennes pojkvän niklas men hyggligt högt upp på listan ligger hon!), vevve som också var med på visningen igår. Sen ringde alltså Kristina från Lundbergs och erbjöd mig lägenheten om jag fortfarande var intresserad. Och som jag är intresserad då. Nu börjar livet, nu får jag äntligen mitt eget och nu kan jag göra som jag vill!!
Jag är så glad, dessutom är det endast 1.5 månad kvar till inflyttning också vilket gör det än mer spännande. Måste bara spara till USA resan ordentligt också. Den är det förresten bara 104 dagar kvar till! och endast 83 dagar kvar tills vi ska till Liverpool (min mor, min far, tommy och jag).

Bara roligheter alltså!

Kommentarer
Postat av: din bästis

vaddå "etta" ?? Varför citattecken?
Ååh, bästis, vad rörd jag blir. Du skulle se hur många tårar jag fäller här på Transcoms äckliga bord. Nu har jag uppdaterat iaf!

2008-02-07 @ 17:03:45
URL: http://vevve.webblogg.se
Postat av: Niklas

Yeah äntligen ska du flytta o jag ska vara hos dig ofta o länge, som sagt syndatt det är så långt bort bara men det är bra ändå. Ska bli intressant o följa dina matvanor nu när du flyttar, iofs så är det ganska svårt att dom ska bli sämre!

2008-02-07 @ 17:48:32
URL: http://ulvenmark.webblogg.se
Postat av: Anonym

Stort grattis! Det var väl på tiden... //T

2008-02-08 @ 11:14:55
Postat av: Tommy

härligt du, tack för hjälpen med målningen iallafall, det är klart nu, är ganska stolt att jag fortsätte efter du gick..:P

2008-02-08 @ 18:52:25
URL: http://malvakten.blogg.se
Postat av: Niklas

Ropa inte efter något som inte ens du gör ;)

2008-02-11 @ 17:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0