Stockholm T o R

Igår bar det av med chefen till Stockholm för vidareutbildning inom websupport. Som för övrigt ska byta namn till frågor rörande bokning på webben eller nåt liknande. Mycket viktigt.
Det ska i alla fall besvaras mer allmänna bokningsrelaterade frågor också, och ha senare, alternativt längre, öppettider.
Det var jag och chefen som tog tåget upp tidigt igår morse. Vid 10 hade vi mötet med de web-ansvariga på Ving som hade genomgång om hur det var uppbyggt och hur allt funkar samt vad som är tanken med det som finns och om vissa nyheter som kommer. Ett givande möte där vi även fick svar på de frågor vi hade med oss från oss själva och de andra här!
Sen kom det verkligt roliga. Att äntligen återigen få träffa två (sen en till men hon räknas inte för hon är lite annorlunda och väldigt konstig, typ en sån man inte tycker om) som var med på Kanarieöarna på studieresan i december. Först träffade jag Andreas på supporten som blev mycket överraskad och firade med att stöta lite lätt på mig. (Ja han är lagd åt ett annat håll). Sen blev det, tyvärr bara en kvart, med min havande bekantskap som jag lite halvt är skyldig en fika/lunch - träff. Vi hade väldigt mycket att säga så det blev att vi pratade i munnen på varandra istället! Men det var riktigt trevligt, och hon börjar allt bli lite större om magen nu. Även om hon hade strategiska kläder på sig (Dolde det väl!) men mig lurar ingen utan jag såg det ändå :)
Det är ju planerat eller beräknat tills slutet av maj då jag och niklas som alla borde veta är i USA.

Hem bar det efter det och jag var tillbaka hemma 16.30. En väldigt intensiv men rolig dag. Träningen på kvällen gick bra! både jag och Niklas höjde oss ett visst snäpp från senaste Box-outen.

Vi avslutade dagen tillsammans med Vevve, en bra film, med bra skådespelare och bra handling ;)

(Undra hur det är i fjällen nu, skönt att åka skidor)

Kommentarer
Postat av: Niklas

Det va väldigt kul o få veta va du gjorde i sthlm, o ja vi höjde oss nog kasne till o med 2 snäpp, men hmm vad roligt det skulle va o veta vad som händer på jobbet exakt i detta nu!

2008-02-13 @ 12:22:17
URL: http://ulvenmark.webblogg.se
Postat av: vevve

haha bra handling och bra film.. jodu visst

2008-02-13 @ 13:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0