2007..

Var året då...
.. Jag tog studenten,
.. IFK gick upp i Allsvenskan igen,
.. Jag nästan gjorde lumpen (44 dagar),
.. Sverige tog JVM silver i hockey (Vem som nu bryr sig om det vet jag ej);
.. Jag började jobba på riktigt,
.. Niklas nådde 80 kilos gränsen,
.. Tommy flyttade hemifrån (!)
.. Niklas o Vevve flyttade ihop,
.. Jag fyllde 20 (vilket systembolaget tackade för genom att på min ärofyllda dag glömma slå in en liter vodka),
.. Loddby nästan vann två cuper,
.. Loddby avslutade med 9 raka segrar,
.. Nyårsafton inföll en måndag,
.. Niklas och jag bokade våran (omtalade, nästan uttjatade) USA resa,
.. Jag spräckte 200 gränsen med bil på väg,
.. Json fortfarande inte flyttat,
.. Björn inte tog sönder något hemma hos oss,
.. Jag åkte med jobbet på studieresa till Kanarieöarna,
.. Veronica (Vevve) och jag började jobba på samma jobb,
.. Min mobil gick sönder 3 ggr så jag fick en ny (lika dålig),
.. Jag besökte Liseberg 2 ggr, båda ggr med Frida,
.. Jag fortfarande inte varit i Liverpool och kollat på match (Dock kommer det i mars!),
.. Jag var i Österrike för 3e gången i mitt liv,
.. Jag var på Pier Pressure med bl.a. Emil, Niklas, Marlene och Krippe,
.. Jag var på Fall Out Boy i sthlm med Niklas, Frida och hennes syster Sandra,
.. Jag blev bjuden på resan och matchen Sverige-Danmark i födelsedagspresent,
.. Jag började kolla på Scrubs och är nu helt såld!,
.. Som slutade i övertygelse om att 2008 kommer bli grymt mycket grymmare!!

(blev inga bilder eftersom datorn hänger sig när jag laddar fler än två bilder)..


Kommentarer
Postat av: liverpool suger

åk inte till liverpool det är inte värt. åk till london emirates stadium har ja hört att dom lirar gudomlig fotboll

2008-01-07 @ 11:58:00
Postat av: Niklas

Jag håller med ovanstående.. Där spelas fantastisk fotboll av universums bästa lag..
Många bilder det blev du!!

2008-01-07 @ 14:04:03
Postat av: Tommy

Det blev mkt bilder...:P

2008-01-07 @ 14:34:10
Postat av: vevve

ojojoj vilka snygga bilder!! Varför står det inte
"...var året som vevve och jag blev bästisar" för?? Din jävel!

2008-01-07 @ 20:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0