Beslut och resultat/konstaterande

Vevve och jag har i alla fall kommit fram till att jag har den optimala chefs-längden. För jag kan utan bekymmer men ändå ganska smygsamt stå och titta över skärmarna till vårt kontors"landskap" och smygtitta på mina eventuella undersåtar och vad dom åstadkommer på jobbet. Jag kan dessutom röra mig graciöst och väldigt smygsamt vilket också är ett plus. = Jag passar som chef.

Det blir en kombination ikväll. Först film, mat, snask, dipp och mys med Json, Niklas och Vevve sen övningskörning(?!). Sen efter det ska jag se på f-matchen som jag då har spelat in.

FixarSebbe hittar lösningar till problem man trodde var olösbara!

Jag kom fram till detta först genom att jag diskuterade med några vänner och bollade idéer och möjligheter fritt och fördomsfritt:


Sen kom så det avgörande och slutgiltiga beslutet efter mycket om och men och flera gånger svängde det fram o tillbaka!



Och innan jag skrev det här ordnades ett offentligt tillkännagivande





Och för att spinna vidare på den sista bilden avslöjar jag att imorgon kommer det ett tokigt inlägg med väldigt orientaliskt tema!

Kommentarer
Postat av: v

oh, spännande! men du vart är mina bilder? Var dom förgäves va??

2008-01-30 @ 17:50:34
Postat av: Niklas

Vem övningskörde?

2008-01-31 @ 17:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0