Crazy Asians

En dag som denna började lustigt med att jag vaknade (återigen) 2 minuter innan larmet skulle gå igång. Att jag säger återigen beror på att jag hade en period för ett tag sedan då jag VARJE morgon vaknade precis innan larmet skulle gå igång.
Först på morgonen fortsatte jag ha lite asiat-feber som höll i sig från igår, men senare gick det över till Berg o dalbane feber.
Här kommer ett gäng bilder som illsutrerar just hur galna asiater (koreaner och japaner kan vara)..

  



Vem är svarta fåret??






   



Däremot har de några av världens häftigaste saker som gör att man bara vill dit direkt!

spaceworld_09.jpg

tillsammans med:

 
 

Lite av övriga världens bidrag:

  
  

Stående                    Inte stående längre
  
  

Kan säga att jag och Niklas ska till Busch Gardens när vi är i Florida! Förutom den gäller Cedar Point som favorit med hela 17 värstingattraktioner :)

Jag vill åka NU..

Kommentarer
Postat av: Anonym

snacka om pirr i magen. Lite skillnad mot balder det där! Två minuter innan väckarklockan? 2 minuter innan du ska börja jobba var mer sanning.

2008-01-31 @ 18:02:11
Postat av: Niklas

Ja du lite många o lite farliga vi ska åka, får nog lägga till nåra tusen i reskassan bara för att vi ska kunna åka till lite fler fält!

2008-02-01 @ 11:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0