Cup-vinnare!

Det var alltså Stegeborgscupens division 6 turnering som avgjordes sent sent igår ikväll/natt.
Vi spelade ganska mediokert i gruppspelet men vann trots det gruppen, som utgjordes av oss, Stegeborgs IF 2, FC Norrköping och Vingen. I Kvartsfinalen vann vi över Björsäter med klara siffror (3-0 om jag inte missminner mig!). I semin slog vi ut favoriter Stegeborg lag 1 med 3-2. Vi vände 0-2 (Efter 3 minuter) till seger med 3-2. En riktigt härlig match där alla spelarna gav järnet! kl 01.15 natten till idag (lördag) spelades så finalen mot Chile Unido. En final som vi vann med 2-1 efter ett tidigt ledningsmål (30 sek) och ett hyffsat sent ledningsmål (3min kvar av matchen). På söndag(imorgon) väntar så slutspel mot de 4 bästa lagen ur dagens turnering (De högre divisionerna än 6an)vilket kommer bli spännande.
En riktigt bra turnering totalt sett av oss och inför söndag har vi även lite förstärkningar att tillgå.

Annars idag sitter jag och är helt död på jobbet, ska på bio senare ikväll vilket jag längtar efter. För här vill jag inte vara längre :P

Känner att det varit lite tomt på bilder på sistone men det beror på att min dator blir helt knäpp när jag försöker ladda upp bilder. Det får bli ett senare projekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0