En dag av hopp och förtvivlan.

Snacka om att en dag kan gå upp upp upp och ner ner ner för att sedan gå upp igen! Allt detta mellan 9-18. Det började imorse då jag vaknade på ett strålande humör eftersom jag nu äntligen fått arslet ur vagnen och lagt in min favorit låt på mobilen, jag använde således den som väckningssignal och så är en bra dag igång!
Det gick sedan uppåt eftersom det för ovanlighetens skull ringde på ordentligt på jobbet. Hur skönt som helst eftersom tiden går. Sen gick det ner för vår nyckel och chans till frihet och tidsfördriv (En internet-sida som gav oss tillgång till samtliga internetsidor [Tidigare var i princip allt utom ving.se, aftonbladet och expressen blockat]) blev också blockat av de styrande här. Sen slutade det ringa och livet här var i princip över. Jag var redo att kasta in handduken och hoppas på ett bättre liv i nästa liv, när så miraklet blev ett faktum. Blogg.se, Svenskafans.se och bl.a sf.se släpptes. Och som om inte det var nog så upptäckte jag nu till min allra största förvåning och glädje att hotmailen också funkar! Helt otroligt och underbart!

Nu väntar bio och godis :)


För er som inte var här och såg oss glada nyfrälsta Ving-arbetare kan jag berätta att vi såg ut- och blev lika glada som dessa:


Utan att överdriva..

Kommentarer
Postat av: Elli

Näää!!!?? Funkade dom sidorna idag?? Fusk! Man hamnar ju som i en annan värld på andra sidan "muren". Rackarns! Hoppas (för din skull) att dom sidorna funkar att gå in på imorrn oxå!! ;p Hotmail har inte funnits tillgängligt på traMscom på över 3 år...
C ya läjter!

2008-01-28 @ 22:23:57
Postat av: vevve

Jag är hon längst bak i glasögon! skriv nått nytt nu så jag kan läsa

2008-01-30 @ 12:01:41
URL: http://vevvs.webblogg.se
Postat av: Von Färsen

Hon till vänster är ju helt galen.. HA HA HA jag dör... puuh

2008-01-30 @ 14:45:11
URL: http://johanneslindsmyr.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0