En ny helg stundar

Det är fredag morgon och lika dött här på Vings kundtjänst. Varför vill inga fråga om sin resa eller boka en ny för? VI VILL HA JOBB!
I varje fall har vi fått nya datorer, tangentbord och skärmar vilket är sjukt skönt. Datorerna är mycket snabbare och t-bordet mycket skönare! Dessutom stora skärmar så nu behöver man inte sitta så nära längre, vilket är ruskigt skönt.

Helgen då, fick igår reda på träningen att jag ska vara med i cupen ikväll. Vi skulle egentligen bara spelat med de som inte fått spela så mycket i de tidigare cuperna samt några junior-spelare. Men som tur var fick jag, tommy, jacke och bäckmark vara med ändå. Det ska bli roligt och vi möter Vingen, Stegeborg och nyuppstartade FC Norrköping ikväll. Ett eventuellt slutspel avgörs på söndag.
Annars då, jobbar idag (I dett nu) till 17.15 sen direkt iväg till cupen. Imorgon jobbar jag 9-16 och sen efter det är jag chaffis åt mina föräldrar som ska på fest (Lämna och sedan också hämta). Efter det ska jag på bio men innan det blir det grymt god mat! Ja pizza alltså :)Jag har på känn att jag ska äta några godisbitar under filmens gång också. Ska se We Own The Night, verkar riktigt bra. Återstår att se om den är det.

Söndag blir'e stan o Las Vegas, inspelat från igår. Antagligen även lite Scrubs och O.C också. Man klarar sig inte utan det nämligen ;)

Nu ska jag återgå till arbetet och göra... absolut ingenting för det RINGER JU INTE!

Ha en skön en!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaha vem ska du gå på bio med! Jag undrar......

2008-01-25 @ 13:08:14
Postat av: Tommy

söndag blir det slutspelet inget jävla tv-tittandet, och dte är enadst för att jag är grym o räddar bolalr åt ser så vi vinner matcher. trots att herrn gjorde självmål igen..:

2008-01-26 @ 13:25:27
URL: http://malvakten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0