Onsdag eftermiddag

Inte mycket som sker här på jobbet, förutom smsande och ytterst lite mejlande så händer absolut ingenting. Fast i jömförelse med igår så är det stooor skillnad. Har tagit dubbelt så många samtal idag som igår. Men sista timmen kan komma att bli riktigt seg. Dock är jag inte nedstämd för det! Det är ju nämligen onsdag idag och som jag nämt tidigare så blir det roligheter ikväll! Det ska verkligen bli underbart och framförallt roligt. Måste nog hem o duscha mellan jobbet och detta (Även om jag har ett av världens slappaste [Men just nu även tråkigaste] jobb). Det mest spännande som hänt idag förutom mitt och Vevves sedvanliga gnäbb och busigheter i matsalen är telefonutbildningen vi hade på de nya telefonerna som vi får till på lördag. Ja om man inte räknar vår heta debatt bland de anställda (Som jobbar på Ving) om vad som gäller vid avbeställning av resa och hur en Avbeställningsförsäkring påverkar osv osv.

Vi har även brainstormat ihop en såpa, eller en trilogi, som vi planerar börja med nu inom kort. (Det är mycket att göra uppenbarligen).

Undra om jag ska sno en morot av Tina, jag tror nästan det!

OJOJ nu ringer det, bäst o svara "Hej och välkommen till Ving du pratar med Sebastian Kindström!"

Kommentarer
Postat av: Niklas

Du måste skriva vad du ska göra, man får inte skriva sådär utan att säga.. o eftersom du srkiver sådär så måste du ju vilja säga vad det är..

2008-01-23 @ 16:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0