Torsdags morgon med djupare funderingar blandat med mindre djupa sådana..

Undra om det finns någon som är ens like? Kanske i samma stad eller i en annan stad men i samma land? Eller kanske någon annanstans i världen. Någon som man, kanske på ett konstigt sätt, kommer otroligt nära och bra överens med direkt! Jag tror det i alla fall..

Bowlade (!) igår igen, med lite bättre resultat än senast. Visserligen kan man ju inte mer än vinna. Och att avgöra i 10:e rutan under 2:a serien var ju pricken över i:et ! Det var en jämn omgång och jag låg under med 12 poäng inför sista rutan. Det krävdes alltså minst strike eller spärr för att kunna vinna. Nervositeten steg och handsvetten gjorde klotet halt. Men jag tog mina små trippande steg innan de två sista långa i ansatsen och drog iväg klotet i en perfekt och rak bana, träffade lite till vänster om den främre käglan och inom loppet av några tiondelar ligger samtliga vita underbara väktare ner och kvider efter ett stenhårt kast(!?) med 14 kg bowling-klot! Yes, segern var min! (Vann tillslut med 7 poäng) Och det berodde på en riktigt bra andra serie som var en följd av en ordentligt usel första.

The O.C är riktigt bra igen, kollar nu på säsong 3 igen. Den och första är nog bäst, fyran förtjänar inte ens namnet The O.C!

Ett 2008 som börjat blandat för min del. Nåt riktigt bra däremot är vårt avancemang i Stadium Cup här i Norrköping förra helgen. VI slog ut Åby (Div. 4) med 3-0, sen Hageby (Div. 5) och sen fick vi i och för sig stryk med 1-2 mot Lindö's andra lag men de tillhör ju div. 2 så det var inte så dåligt av oss ändå. Nu väntar allsvenska hjältarna (IFK Norrköping) i andra gruppspelet på söndag tillsammans med oss och Enhörna bildas en 3-lags-grupp där endast ettan går vidare. Blir alltså till att ladda ordentligt på lördag för de två matcherna!

Annars då, spelat squash, festat, sett på film, ätit tacos, lagat mat (!)(och då menar jag något annat än tacos), fått gå upp till 100% på jobbet, jobbat, tränat, nästan åkt till sthlm, varit en helg i Motala, spelat cup, tränat igen, varit på gymmet 2 ggr (!),  Fyllt i min tatuering och även funderat på att "bygga ut" den!
Ja ni ser, det händer riktigt mycket här alltså.. haha..

Dags att jobba!

Kommentarer
Postat av: Niklas

Det heter inte Stadium, håll dig uppdaterad ditt jävla offer//tommy

2008-01-17 @ 12:17:46
Postat av: Anonym

Charmtroll!

2008-01-17 @ 13:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0