Uppdatering av 2007..

Uppdatering:
2007 var även året då..
.. Vevve och jag blev bästisar, det höll mellan oktober och mitten/slutet av december, för då fick jag veta att jag inte var välkommen, för jag är för tråkig och skräpar ner (!?). Men jag kan ändå fortfarande stå för att vi är bästisar :)
.. Det var också året då jag för första gången hörde Kim Larsen som är helt okej, Blip-båt, This is my life och Forever young är riktigt bra!

Favoritlåtar under 2007 var:
(Kronologisk ordning)

Yellowcard - Grey
Taking Back Sunday - Make damn sure
Fall Out Boy - Thriller
Me Chemical Romance - Welcome to the black parade, sen House of Wolves, sen Im not Okay, Famous Last Words
Billy Talent - Fallen Leaves
Bad Religion - You
Yellowcard - Keeper, Paper Walls
Goldfinger - Damaged
Barcode Brothers - SMS
Allister - We close our eyes
Higwaymen (med bland annat Johnny Cash) - Highwayman
Kim Larsen - Blip-båt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Börjar bli stil på dig...

2008-01-08 @ 09:27:07
Postat av: Anonym

så där ja. vaddå till mitten av dec? tönt.

2008-01-10 @ 21:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0