10'000 år före kristus

Mammutar, en farligare variant av strutsar, sabeltandad tiger, elaka araber(?), nån form av indianfolk och afrikanska stammar. En riktigt vacker kvinna (Evolet) och en man med dreds (D'leh), det hade samtliga i den folkstammen, och deras väg eller kamp för frihet och kärlek. Coola effekter, vissa lite överdrivna, lagom lång, inte så våldsam som dessa typer av filmer kan vara. Och riktigt bra!
Den var ordentligt häftig!
image213

Bilder från filmen som utspelades på bio-duken igår kväll:       

D'leh och Evolet
   

Skeppen som araberna for i
   

image223



Jag tycker den är värd att se. Dock läste jag lite recensioner om den, och de var inte positiva. Men en behaglig film utan överdrivna fighting-scener vilket jag gillar. Ni ser ju på bilderna att det är häftiga miljöer och välgjorda effekter!

Ikväll blir det däremot att dricka en o annan öl med vår rock-stjärna myran, jeppsi, d(r)icke=beerfest och fidelisenfisen som hon så gärna vill bli kallad! Sen runt 21 kommer den verkliga gästen BIG MAMA!!
Undra bara vilken öl jag ska köpa?! finns ju så mycket gott att välja på (på) systemet..
Förresten har jag 675 poäng på mitt bio-kort :)

- Mindre än två veckor kvar tills jag flyttar som senast!
- Sista dagen här på Tramscom imorgon (oh yeah!!)
- Jeppsi till Thailand på fredag = Fifa och fotboll för mig o D(r)icke=beerfest.
- Träning, öl, pizza, hotellbokning, musik, öl, snacks, öl, chips o dipp, öl med Niklas på fredag!
- Östgötacupen mot Eneby på söndag
- Premiär för IFK om 1.5 vecka!

(Sen hoppas jag att Jeppsi och hennes väninna får det underbart i HKT)
(Vi ska ju ta avsked av dom ikväll, på sätt o vis)
(Dessutom är det ju ännu en anledning för oss att förtära den ädla drycken som vi gillar så mycket!)
(Jag tror jag ska köpa innis and gunn ikväll)
(Fast innan det blir det ju till o träffa Linnea (stumt R)ingqvist)
(Sen ska jag hinna träna också)
(Dessutom ska Frida också med o träna! plus att Dicklast ska träna en andra gång idag)
(Sen efter det, då blir det slappa och njuta av det goda i livet)
(Undra vad Jeppsi lagar åt oss tills vi kommer hem trötta o jävliga?!)

Nu kommer snart The Guy in L.A och börjar jobba, undra om jag ska ta lunch då. Snart börjar jag bli hungrig tror jag, även att Tina bjudit på tårta idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0