Bloggtips och Grattis x3

På tal om bloggar så vill jag härmed utnämna min bästa vän Niklas blogg till den bästa. Kanske inte utseende-mässigt och inte uppdateringsmässigt (För uppdateringen är stundtals riktigt dålig). Men de senaste 3 inläggen har hållit absolut toppklass. Jag är nöjd med honom, för jag har fått nåt att göra på jobbet (Förutom de underbart underhållande mejlen som strömmar in som jag kan njuta av och svara på, särskilt idag!). Så ett hett tips för er som är dåliga i köket och som även vill läsa om andra intressanta saker är att gå in på ulvenmark.webblogg.se - den är i absolut toppklass numera! (Har även påpekat detta till författaren som givetvis tar åt sig av komplimangerna och fortsätter underhålla).
På andra plats kommer faktiskt hans flickväns. vevvs.webblogg.se - hon hittar på lite finurliga saker, bilder o rebusar. Jag tar efter henne senare i min idag kan jag utlova!

Imorgon bär det av till Halmstad, det ska bli roligt! Jag ska hälsa på min vän Aleks som flyttade dit för några månader sen. Vi ska festa lite grann och äta god mat = tacos :)
 

Nu ska jag stjäla en idé och hälsa Grattis till en vän. 2 personer blir mycket glada för dennes skulll! Men jag kan ännu inte offentliggöra det och skriver därför inte dennes namn, men dessa bilder får visa vem det handlar om:
(Ska bara tillägga att denna har åldern inne, annars skulle det passa till två stycken [minus håret])

image202 image203 image204 image205 image206




Sist men absolut inte minst, utan nästan störst vill jag hälsa grattis till Björn (min kära sängkamrat [Ganska internt]) som fyller 19 år idag! Grattis!
Och till Alexander Ekström (Alle) som fyller 20 stora idag! Grattis!

Kommentarer
Postat av: Niklas

Jag är mycket glad för 3 personers skull! Men jag kan ännu inte offentliggöra det och skriver därför inte dennes namn, men dessa bilder får visa vem det handlar om:

jag förstår inte vad du menar med den raden, den är väldigt konstig tycker jag en förklaring vore på sin plats.. och jag tackar allra ödmjukast för ditt utnämnade.. det kommer naturligtvis synas i nästa inlägg!

2008-03-13 @ 22:13:04
URL: http://ulvenmark.webblogg.se
Postat av: vevve

well, thank you!

2008-03-13 @ 22:27:34
URL: http://ulvenmark.webblogg.se
Postat av: Öl-brodern (kallas Myran ibland)

Nicklas blogg är grym, men din håller också hög klass Sebbe. Du har ett mycket finurligt sätt att skriva på. Sen att du är dyslektikondriker är ju en helt annan sak.....

2008-03-14 @ 08:37:26
Postat av: ve

Uppdatera då!

2008-03-17 @ 15:46:58
Postat av: The guy in L.A

Det händer typ inget här numera.....

2008-03-17 @ 22:57:50
Postat av: vevve

har du dött?

2008-03-18 @ 09:09:21
URL: http://vevvs.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0