Dagen då Loddby vann sin 11e raka och Liverpool gick vidare i CL..

Ja jag hoppas åtminstone att det är så det blir ikväll. Vi har nämligen match på konstgräset i Hageby ikväll 19.30 (!) och Liverpool möter Inter i CL åttondelsfinalsreturen. Man har 2-0 upp inför den här matchen. Det ser mer än bra ut så att säga!
Men att själv få spela match på kosntgräs under vintern är en dröm. Jag ser fram mot att springa, tacklas, nicka, svettas och bli sådär totalt utpumpad som man blir när man lirar match!
Önska mig lycka till, så vi tar vår 11e raka seger!

Jag slutar om 3 minuter.. Jipppiiiiiieeee!

Kommentarer
Postat av: Niklas

Jag har kommit på att de tinte är 11 raka.. vi loosa mot åby vet du om det nu räknas som match??

2008-03-11 @ 21:16:18
Postat av: Tommy

gick ju hur bra som heslt, du var faktiskt riktigt bra idag, (igår för er alla andera som inte jobbar natt..:), plus att jag ska fira av dig för det nya jobbet också, har en plan..:) hör av mig under dagen..:) puss

2008-03-12 @ 08:28:04
URL: http://malvakten.blogg.se
Postat av: Sebbe

Ja jag vet men den matchen räknades inte, vi hade ju knappt 11 man ju. Dessutom var vi väl 4 stycken från a-truppen. Tommy//Det ser jag frma emot! Nu blev jag nyfiken :)

2008-03-12 @ 13:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0