En del av livet och ett grymt sätt att spendera även de mest...

.. Spännande av kvällar. Eller ja rättare sagt även de mest eftertraktade kvällarna snarare.
Det är alltså film i allmänhet och bra film i synnerhet som jag talar om.
Jag har ju, som jag uttryckt tidigare, inlett en ny era kan man säga där jag endast väljer att se bra filmer för tillfället. Jag menar de dåliga är inget roliga eller stimulerande att se så jag struntar i de numera.
ENDA undantaget var en halv film jag såg igår, men det var helt o hållet mitt sällskaps val. "Madagaskar". Jag som trodde att sådana filmer skulle vara roliga..
I varje fall såg jag under helgen filmen Jakten på lycka med Will Smith och hans riktiga son. Den var riktigt grym. Smith växer ständigt i mina ögon. Han är en grym skådis, som märktes inte minst i I am Legend. Den här var i varje fall väldigt vacker och välgjord. Jag gillar den helt enkelt!
Nu idag har jag sett en annan film som jag inte tänker berätta för någon, eller ja förutom dom som redan vet. Men den var också bra. Man får helt enkelt inte nämna att man kan gilla den typen.. hehe..


 

27 dagar kvar till allsvenska premiären
The wombats - Lets dance to joy division
Frisören kl 15..
Vantage Point 21.15

Kommentarer
Postat av: Johanna

hello.. hehe njaa igår så hände de nåt märkligt med min blogg... från ca 22 läsare om dagen så slutade med att jag hade 105 igår:S tror de beror på rubriknamnet haha...
inte riktigt vad som var tänkt men jaa..
Jo jjag hittade den så jag har sett den nu.. klockren hehe:D
tack för tipset. Eller jaa..
//johanna

2008-03-03 @ 15:02:23
URL: http://onlyonelife.blogg.se
Postat av: vevve

Varför får man inte gilla sånna filmer?

2008-03-04 @ 09:18:08
Postat av: vevve

Haha, jag lovar. Jag ska aldrig mer gå in på en killtoa igen! piiiiiisamt... :/ Men handväskan kan jag inte lova, man vet aldrig vad som händer.

2008-03-04 @ 09:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0