Enormt härliga känslor

VI kan säga såhär: Det flödar öl, det är mer än god musik, det är jag och Niklas OCH det är livet!! Det här kan vara livets bästa stund.
Vi sitter här hemma hos niklas. Just nu lyssnar vi på The Click Five och låten Just the girl. Snart kommer Nine days - story of a girl på.
Vi njuter av livet och av kvällen, vi drömmer om USA och längtar ännu mer. Vi ska snart dra till Palace där det är Peking Fanz fest. Man kan säga som så att vi TROLIGTVIS kommer sjunga en hel del sköna sånger om vårt hjärtas lag; IFK Norrköping.
Låtar som vi har lyssnat på och njutit av idag är:

The Coral - Dreaming of you
Austin Powers - I Touch Myself
Celtic - You'll Never Walk Alone
Panathinaikos - Horto Magiko
Eve 6 - Inside out, Promise, Anytime

Man kan säga att vi laddar med grymt goa låtar blandat med supportersånger. Vad i livet är bättre än det?
Dessa sorters kvällar kommer upprepas flera flera gånger vill jag lova. Just nu finns inget bättre än det här.
OCH vilken låt kommer på då om inte Allister's - Somewhere on Fullerton.. Fan vad grym låt!!

Nu ska vi bege oss men precis innan det lyssnar vi på Rise Against - Give It All och The Coral igen.

GRYM FREDAG!

Kommentarer
Postat av: Niklas

Fan vad skumt, jag känner och skrev exakt likadant!!

2008-03-07 @ 19:56:34
URL: http://ulvenmark.webblogg.se
Postat av: vevve

känns som om jag läst det där förut.....hm hm hm. undra vart...?

2008-03-08 @ 09:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0