För att fira ett nytt jobb!

Ikväll blir det alltså "stort" firande av mig. Jag fyller inte år och jag har inte namnsdag, däremot har jag fått ett nytt jobb!
Så det blir att samla de som vill o kan.. haha nu låter jag rätt mobbad men det blir alltså jag frida niklas vevve björn och kanske json. Den sistnämnda har inte hört av sig tillbaka än så vi får se.
I vilket fall är det till 99% säkert att jag fått jobbet som jag sökt. Niklas och jag blir därmed kollegor på Eniro!
Det bästa är att det är mellan 80% och heltid vilket betyder att jag kommer få pengar över varje månad trots att jag nu snart ska flytta!
Det ska bli så himla skönt att byta bort det här helvetes jobbet med sketen lön och äckliga lokaler med trasiga stolar. Dock kommer jag sakna mina arbetskamrater, mnen vi ska ut o fira snart så det får bli ett officiellt adjö även om jag vet att vi kommer fortsätta ses. Skönt att äckliga Transcom får problem nu när jag och tina försvinner, plus att vevve troligtvis får jobbet på eniro också.. Nu kan de ångra sig lite de jävla cheferna som ger oss pissdålig lön. Nej nu får det vara slut på det bittra, det är ju trots allt en riktigt bra dag :)

... Nu ringde json, han kommer inte. Men vi blir ett starkt o bra gäng ändå! I alla fall dom som verkligen bryr sig :)

Bara 43 min kvar här nu.. Slots gröna och Fisherman blir dryckerna för ikväll. Vem blir inte avis?!

 
        image196                                           image198

Kommentarer
Postat av: Niklas

Jippi, snart så kommer kasnke våran livstil bli komplett!! berätta inte för någon om den!

2008-03-10 @ 18:40:47
Postat av: Myrsloken

Grattis Zebb! Det är du verkligen värld! Transcom förtjänar inte dig typ..

Varför det gröna temat på sidan förresten?? Du börjar kännas som en miljöaktivist....

2008-03-11 @ 09:36:40
Postat av: Elli

Åhh GRATTIS Sebbe! Va otroligt fantastiskt underbart för dig!! När slutar du?
Hrm...jag har ju hela TVÅ månader uppsägningstid när jag säger upp mig. Rackarns!! Hoppas, mot all förmodan, att dom kan vara lite sjyssta iaf...inte troligt, men ändå.
Blir det partaj snart alltså!? Najs! Tråkigt att förlora dig här, men ack så glad jag är för din skull!

2008-03-11 @ 15:14:56
URL: http://hustruask.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0