Jag ger efter och följer trycket

Svara på detta, även om ni inte orkar!


1. Vem är du?
2. Är vi kompisar?
3. Hur och när träffades vi?
4. Tycker du om mig?
5. Skulle du kunna pussa mig?
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just de!
7. Beskriv mig med ett ord ^^
8. Vad var ditt första intryck av mig?
9. Vad påminner dig om mig?
10. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle de då vara?
11. Hur bra känner du mig?
12. När sågs vi senast?
13. Tänker du sätta in denna i din blogg och kolla vad jag tycker om dig?

Kommentarer
Postat av: Myran

1. Vem är du?
Myran i dina byxor

2. Är vi kompisar?
Yes sir!

3. Hur och när träffades vi?
På jobbet 2007 i en bakteriehärd

4. Tycker du om mig?
Ja jo ja visst det gör jag ju..

5. Skulle du kunna pussa mig?
För en mille... ja

6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just de!
Ölmagen: Tja vad tror du?

7. Beskriv mig med ett ord ^^
Öl

8. Vad var ditt första intryck av mig?
Han gillar säkert öl

9. Vad påminner dig om mig?
Öl och Shrek

10. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle de då vara?
En paint öl

11. Hur bra känner du mig?
Tillräkligt bra för att veta att du gillar öl.

12. När sågs vi senast?
Nyss typ

13. Tänker du sätta in denna i din blogg och kolla vad jag tycker om dig?
Nej inte nu faktiskt

2008-03-04 @ 13:01:00
Postat av: Elli

1. Vem är du?
ElliBelli Ask

2. Är vi kompisar?
Det hoppas jag verkligen. Vem skulle inte vilja vara kompis med dig!?

3. Hur och när träffades vi?
På det sunkiga bygge vi sitter på just nu...

4. Tycker du om mig?
Oh yes mister. Du e bra du!

5. Skulle du kunna pussa mig?
Njaaeee, min mun tillhör Erkan... ;p

6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just de!
Zebbelichto. Du e så klatchig och fyndig så det namnet låter likt dom egenskaperna. =)

7. Beskriv mig med ett ord ^^
Tycks vara öl.

8. Vad var ditt första intryck av mig?
Rolig och pratglad.

9. Vad påminner dig om mig?
Skulle kunna säga jobbet, men det blir ju tråkigt... Så jag säger: öl. Ännu tråkigare..haha!

10. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle de då vara?
Ett nytt fantastiskt härligt jobb!

11. Hur bra känner du mig?
Jaa du, finns nog en heeeel del kvar att lära känna.

12. När sågs vi senast?
För en sekund sedan.

13. Tänker du sätta in denna i din blogg och kolla vad jag tycker om dig?
Vet inte om ja vågar...

2008-03-04 @ 13:14:01
URL: http://hustruask.blogg.se
Postat av: Björn

1. Vem är du?
din vän i vått o torrt
2. Är vi kompisar?
du är iaf min bästatste vän
3. Hur och när träffades vi?
i en simbassäng iklädd tajta speedos
4. Tycker du om mig?
ja väldigtväldigt mycket!
5. Skulle du kunna pussa mig?
det har jag redan gjort många gånger, mums!
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just de!
pekingsebbe. Det är klassiskt beskrivande.
7. Beskriv mig med ett ord ^^
driftig
8. Vad var ditt första intryck av mig?
"han simmar fort" (visade sig visserligen vara en synvilla)
9. Vad påminner dig om mig?
Alla våra roliga minnen
10. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle de då vara?
Tre önskningar
11. Hur bra känner du mig?
Så bra jag kan antar jag
12. När sågs vi senast?
när vi vaknade i samma säng i söndags
13. Tänker du sätta in denna i din blogg och kolla vad jag tycker om dig?
Nej jag vet redan att mn kärlek är besvarad

2008-03-04 @ 15:11:04
Postat av: Niklas

1. Vem är du?
Jag är Niklas, hej!
2. Är vi kompisar?
Ja det är vi väl, annars skulle vi bli det på vår USA resa
3. Hur och när träffades vi?
I fyran där du bestämde dig för att mobba mig
4. Tycker du om mig?
Ja det gör jag
5. Skulle du kunna pussa mig?
Whenever, Wherever
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just de!
Schibby, det är roligt o sliskigt
7. Beskriv mig med ett ord ^^
Snygg
8. Vad var ditt första intryck av mig?
Ingen aning
9. Vad påminner dig om mig?
Fotboll i alla des former
10. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle de då vara?
Anfield gamla och nya, tillhörandes ett dåligt fotbollslag
11. Hur bra känner du mig?
Utan och innan
12. När sågs vi senast?
för 5 minuter sen
13. Tänker du sätta in denna i din blogg och kolla vad jag tycker om dig?
Nej jag vågar inte om mina känslor inte är besvarade

2008-03-04 @ 16:13:37
URL: http://ulvenmark.webblogg.se
Postat av: Tommy

1. Vem är du?
din underbara kompis..:)
2. Är vi kompisar?
Bland de bästa man kan vara.
3. Hur och när träffades vi?
Lågstadiet, du var den som alltid var fri, konsitgt nog..;) hehe
4. Tycker du om mig?
Man kan inte tycka om någon mer som är av samma kön om man nu inte spelar i den ligan, förutom när du gör självmål.
5. Skulle du kunna pussa mig?
Har nog redan hänt va?..;)
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just de!
Stampe.
7. Beskriv mig med ett ord ^^
SEG!
8. Vad var ditt första intryck av mig?
Namen va liten han är där borta, vi passar honom och sen dess har vi inte slutat passa varndra.
9. Vad påminner dig om mig?
L-ordet och lite annat smått o gott.
10. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle de då vara?
En Madza RX-8 och ett årskort till L-ordet.
11. Hur bra känner du mig?
Skulle säga att jag vet hur dina inävlvor ser ut..:)
12. När sågs vi senast?
Söndags på träningen och förhoppingsvis ikväll nrä vi kollar på CL.
13. Tänker du sätta in denna i din blogg och kolla vad jag tycker om dig?
redan gjort.

2008-03-04 @ 17:15:22
URL: http://malvakten.blogg.se
Postat av: Johanna

Jo dagen vi kom till london då allt hände så sa jag till mig själv att aldrig mer åka utomlands och att de var de värsta jag varit med om och att allt var helt misslyckat var så ledsen.. Men som tur var så blev de ju bättre dagen efter:D
Hotellet låg i kensington på någon Lane gata haha:D
har de inte i huvudet just nu:D hehe
men som sagt till slut blev ju allt super iallafall:D
//JOhanna

2008-03-04 @ 21:35:14
URL: http://onlyonelife.blogg.se
Postat av: Johanna

Hmm jo jag kan väl göra denna jag med när jag öndå är här..

1. Vem är du?
Johanna

2. Är vi kompisar?
Hmm jo eller asså...Vi umgås ju inte o så där, bara på fester o med veronica typ..

3. Hur och när träffades vi?
Ja du någon gång med veronica.

4. Tycker du om mig?
Ja du verkar vara en riktigt snäll liten gosse:P

5. Skulle du kunna pussa mig? Jo om jag vore singel
eller kanske en sån där oseriös puss på fyllan (hmm de där låter sååå fel
haha)

6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just de!
Hmm Sebbe för att de är de jag hört att folk kallar dig.
7. Beskriv mig med ett ord
Rolig

8. Vad var ditt första intryck av mig?
Samma där rolig

9. Vad påminner dig om mig?
Oj..:S Vet inte faktiskt...

10. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle de då vara?
De du helst av allt skulle vilja ha..Eller en platta öl har förstått att du tycker om de haha??!?

11. Hur bra känner du mig?Hmm inte så värst bra faktiskt

12. När sågs vi senast? De måste väl kanske ha varit på den där festen hemma hos dig för ganska länge sedan

13. Tänker du sätta in denna i din blogg och kolla vad jag tycker om dig?
den sitter redan där.

2008-03-04 @ 21:40:04
URL: http://onlyonelife.blogg.se
Postat av: you know who

1. Vem är du?
snyggingen bredvid din sida på jobbet

2. Är vi kompisar?
Hoppas det

3. Hur och när träffades vi?
Det var en mörk december kväll, året var 1456 och jag snubblade över din näsa där du satt på marken och tiggde. Jag lät dig komma in i mitt varma boende och på den vägen är det...

4. Tycker du om mig?
Ja, ganska så mycket faktiskt

5. Skulle du kunna pussa mig?
Jag tror vi har kommit bra längre än pusstadiet!

6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just de!
Sebbelito Beach, det påminner om våra glada dagar

7. Beskriv mig med ett ord ^^
Våldsam

8. Vad var ditt första intryck av mig?
"Oj, valde jag fel kompis i gänget?"
heheheee

9. Vad påminner dig om mig?
Ölmagar, slagsmål, dåliga filmer och toaletter

10. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle de då vara?
En kram från mig(det är många som vill ha den, men inte många får den....) eller annars en fotbollstalang. Moahaha!

11. Hur bra känner du mig?
Jag tror nog jag känner dig som om du vore mitt eget öra

12. När sågs vi senast?
Igår kväll när du snodde min pojkvän från mig

13. Tänker du sätta in denna i din blogg och kolla vad jag tycker om dig?
no way jóse!

2008-03-05 @ 11:49:00
Postat av: Cameltoe E Mummelbyxa

1. Vem är du?
cameltoe

2. Är vi kompisar?
Jag tror vi är mer än så...

3. Hur och när träffades vi?
på The Right ANSwer for COMmunication

4. Tycker du om mig?
I sängen, JA

5. Skulle du kunna pussa mig?
Been there done that got the t-shirt

6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just de!
My sextoy

7. Beskriv mig med ett ord ^^
sexig

8. Vad var ditt första intryck av mig?
wow, vilket lammkött det måste jag ha!

9. Vad påminner dig om mig?
sex sex och sex

10. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle de då vara?
Mig och tipsen om hur man får till en bra kameltå.

11. Hur bra känner du mig?
Jag känner till din kropp bra iaf

12. När sågs vi senast?
igår när vi kastade suktande blickar åt varandra, och det var alldeles för länge sen

13. Tänker du sätta in denna i din blogg och kolla vad jag tycker om dig?
Jag har ingen blogg än så länge, men jag är ung nog att skaffa en.

2008-03-05 @ 11:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0