Lite reklam

När man ändå redan sjunger i huvudet vill jag bara passa på att göra lite reklam och dessutom släppa en överraskning till en vän.

Vännen (tillika arbets-myran) får ni gissa här:
(Det var så roligt att leta bilder sist så jag fortsätter!)

    


Japp i varje fall då så kan jag gratta denna (se ovan) till det kontrakt som jag hörde att hans nya agent skrev på åt honom med tv bolaget MTV. Han är alltså i detta nu på plats i Glendale och laddar för sin nästa spelning där tidigt imorgon bitti svensk tid. Han har hittills fått lysande recensioner och när jag pratade med honom själv så var han både hög och full. Han njuter alltså av det som betyder mest i hans liv.
Konserten i Glendale direktsänds alltså på MTV Europe med start 04.55 svensk tid (!). Han skickade även en bild från hans lilla sightseeing tur i L.A:

image212

Där ser ni honom alltså. Ett stort grattis till Johannes som i sitt Parallella liv just i detta nu lever livet!
Hoppas vi kan behålla kontakten trots din kändisstatus..

Kommentarer
Postat av: Yohannes

Vem är hög egentligen?? Du är ju min sidekick på turnén. Skulle inte orka utan dig. Var glad att du fick ledigt i maj för en USA trip. Sen ska ju du ansvara för PR-kampanjen i samband med skivsläppet. Glendale imorgon!!

2008-03-18 @ 16:38:58
Postat av: ORGINALET

Någon som börjat härma någon annan?
Kanske dags att komma med en ny idé?
Din slampiga kopia!!

2008-03-18 @ 21:46:44
URL: http://vevvs.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0