Onsdag kväll

Det blir en härlig onsdagskväll känner jag på mig! Jag sitter just nu och räknar ner tills jag slutar jobba. Det händer ingenting här. Det är 24 minuter kvar..
Jag har idag fyllt i min tatuering som blev riktigt bra tycker jag själv :) (bild kommer imorgon eller sent ikväll).
Annars sov jag hos mina bästisar, men var egentligen med min riktiga bästis. Niklas och jag hade fotbollskväll även igår. Men då innehöll den öl, chips o dipp, Fifa 08 och självklart Champions League fotobll. Idag kommer den istället innehålla pizza, läsk, Premier League fotboll + lite inslag av CL foboll. Vi får vara hemma hos mig idag eftersom min kära far var så ledsen över att vi inte kollade med honom igår. Så idag "offrar" vi oss!
Dessutom får vi celebert (stavning?) besök av en kvinnlig åskådare som inte annars kollar på fotboll mer än vid riktiga nödfall (= efter hot). Där lockar istället Roomservice, Top Model och Grey's Anatomy.. Konstiga människor.

Hur som helst en toppenkväll väntar !

Kommentarer
Postat av: Johanna

HEHE usch vad hemsk jag känner mig:S
Har du försökt få med mig upp på dans golvet? eller rättare sagt försökt dansa med mig:S Oj oj de minns jag inte:S var jag full??:S
och vilket intryck fick du då?
Vad hemsk jag känner mig nu som inte ens kommer ihåg:S
illa
Förlåt mig..
//Johanna

2008-03-05 @ 19:51:38
URL: http://onlyonelife.blogg.se
Postat av: Niklas

jag förstår inte att hon inte tycker om fotboll, jag har lärt min att göra det, eller jag vill tro att hon gör det. för övrigt skulle ju inte du gråtit om vi sett dom programmen eftersom du är lite sådär sne! (love actually)

2008-03-06 @ 17:36:11
URL: http://ulvenmark.webblogg.se
Postat av: Johanna

Men asså...Var de jag som drev med dig eller de andra?
*Hoppas innerligt att de inte var jag*

2008-03-06 @ 22:26:12
URL: http://onlyonelife.blogg.se
Postat av: Sarah

Hejsan!
Ja den har jag sätt. Den är aaas kul :). hihi
Jag gillar nästan alla komedier med ben stiller och owen wilson också :D.

2008-03-06 @ 23:14:59
URL: http://frokencarling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0