Som jag sa

Ja som jag alltså avslöjade redan på förhand igår så blev det seger x2. Det vill säga att vi Loddby vann med solklara 7-0 igår kväll. Det borde kanske blivit fler mål, men skärpan saknades i avsluten tyvärr. Dock mår inte mitt knä särskilt bra idag, man kan säga som så att jag verkligen lärt mig att gummikulorna bränns när man glidtacklar, speciellt om man träffar samma ställe på samma knä flera flera gånger. I vilket fall så efter matchen for jag i ilfart, även om tommy körde om mig och ifrån mig (!), hem för att duscha o kolla på den spännande anda matchen av åttondelsfinalen i CL. 0-0 och väldigt jämt även om det var visst övertag för Inter. Sedan i 63, eller om det var 64 minuten så steg Liverpools kanske bästa spelare, i varje fall den mest målfarliga, Fernando Torres fram och trycker in 0-1. Vilket innebar att Inter skulle behöva göra 4 mål för att gå vidare. Omöjlig uppgift mot Liverpool som är i grym form nu!
Nu får vi se vilka man får möta i kvarten. Kanske Man Utd, Arsenal eller Chelsea. Premier League är verkligen hetast just nu.

Ikväll blir det träning igen, tränade förresten innan jobbet idag också fast då på gym. Men nu ikväll blir det fotboll på kosntgräs! Men jag är lika sugen idag :) dock ska jag inte glidtackla kan jag lova.
Nu väntar 5.5 "härliga" timmar på det här "underbara" jobbet... Tur att man har bra arbetskamrater i varje fall !

Dagens bild får bli en hyllning till två röda och underbara lag:

image199             

Kommentarer
Postat av: vevve

bara fotboll jämt. Booooooooooring!

2008-03-12 @ 15:22:53
Postat av: Niklas

bara fotboll jämt.. rooooooooligt

2008-03-12 @ 20:36:34
URL: http://ulvenmark.webblogg.se
Postat av: Sarah

haha, mm helt rätt har du!. Mjaa, kan inte välja :D haha. Har så många favoriter när det gäller komedier.. :).. Älskar verkligen eurotrip eftersom den är kul hur många ggr jag än ser den.. :)

2008-03-12 @ 23:02:40
URL: http://frokencarling.blogg.se
Postat av: vevve

hihihi bara en dag kvar till "the secret". YES!

2008-03-13 @ 12:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0